1. voorbeelden
  2. Account Manager
Geschreven door Karl KahlerKarl Kahler

Voorbeeld sollicitatiebrief Account Manager

Een sollicitatiebrief voor een accountmanager schrijven? Hier vind je een complete handleiding en een voorbeeld sollicitatiebrief.
4.3
Gemiddelde beoordeling
23 mensen die het al beoordeeld hebben
Voorbeeld sollicitatiebrief Account Manager
Bewerk deze sollicitatiebrief

Om een geweldige accountmanager sollicitatiebrief te schrijven, moet je begrijpen hoe die baan door werkgevers en recruiters wordt gezien. Het is van vitaal belang om de standaarden en psychologie van de recruiters te doorgronden om zo een overtuigende pitch te schrijven. Een pitch die leidt tot een geweldige baan.

Er zijn bedrijven die hun klanten eenmalig zien en niet verwachten ze binnenkort weer te zien. Bijvoorbeeld, als je net een nieuw huis hebt gekocht, kom je waarschijnlijk volgende maand niet terug om nog een huis te kopen. De meeste bedrijven zijn echter afhankelijk van klantenbinding en terugkerende klanten voor continue omzet. Hier spelen accountmanagers een essentiële rol.

Accountmanagers zijn verantwoordelijk voor een portefeuille aan blijvende klanten. Het verwerven van nieuwe klanten heeft immers weinig zin als bedrijven die klanten niet vasthouden.

Een accountmanager leert deze klanten en hun behoeften dus kennen, verkoopt goederen en diensten aan hen, blijft contact met ze houden, zorgt ervoor dat ze tevreden zijn met de service die ze krijgen, lost eventuele problemen op en probeert hen idealiter nieuwe producten te verkopen.

Als dit jouw vakgebied is, dan weet je hoe belangrijk het is om een “mensenmens” te zijn - charmant, attent, behulpzaam - en ook dat je overtuigingskracht en psychologie beheerst. Al deze kwaliteiten zullen je goed van pas komen bij het schrijven van de sollicitatiebrief die je nodig hebt om een baan als accountmanager te vinden.

CVster.nl heeft een uitgebreide collectie beroepsspecifieke voorbeelden van sollicitatiebrieven samengesteld, evenals professionele handleidingen voor het opstellen ervan. We bieden ook cv-handleidingen en - voorbeelden, informatieve blogs en praktisch geteste sjablonen om je te helpen beide sollicitatiedocumenten te ontwerpen.

Hieronder zullen we ingaan op het cruciale tweede deel van elke sollicitatie, de sollicitatiebrief.

Wat we in deze handleiding zullen bespreken, ondersteund door een bijbehorend voorbeeld van een accountmanager sollicitatiebrief, is:

  • Waarom een accountmanager die op zoek is naar werk een sollicitatiebrief nodig heeft.
  • De juiste structuur en onderdelen van een sollicitatiebrief voor een accountmanager.
  • Het optimaliseren van elke sollicitatiebrief sectie: kop, begroeting, introductie, hoofdtekst en afsluiting.
  • Tips voor het ontwerpen van een geweldige sollicitatiebrief.
  • Hoe je je “in het hoofd” plaatst van de persoon aan wie je schrijft.
  • Fouten die je je niet kunt veroorloven.

Waarom een accountmanager een sollicitatiebrief nodig heeft

De luie manier om te solliciteren is door enkel je cv naar 50 werkgevers te mailen en rustig af te wachten tot de telefoon gaat. Zoek gerust een comfortabele stoel, want je zult lang moeten wachten.

Stel: als accountmanager heb je een nieuwe reeks producten die je aanbiedt aan een klant. Zou je die klant dan gewoon een lege e-mail sturen met een prijslijst?

Uiteraard niet! Hopelijk zou je een doordachte e-mail opstellen gericht aan je contactpersoon, beginnen met een vriendelijke begroeting, de nieuwe producten introduceren, uitleggen hoe ze aan de behoeften van je klant voldoen, en misschien een vervolggesprek of -vergadering voorstellen om de zaak verder te bespreken.

Dit is ook het idee van een sollicitatiebrief. Het is een professionele, vriendelijke, gepaste manier om contact op te nemen met een zakelijk voorstel.

Het doel van een sollicitatiebrief is om de ervaring, vaardigheden en kwalificaties te benadrukken die van jou een geweldige aanwinst maken - iets wat je met alleen een cv niet kan bereiken. Het doel van een sollicitatiebrief is om je kansen op de baan te vergroten.

Hoewel een kleine minderheid van werkgevers er de voorkeur aan geeft alleen een cv te ontvangen, wordt een sollicitatiebrief over het algemeen beschouwd als een essentieel onderdeel van een sollicitatie. Dus als je er geen opneemt, vecht je tegen de stroom in. Tenzij uitdrukkelijk wordt gevraagd dit niet te doen, voeg altijd een sollicitatiebrief toe bij je cv.

Beste opmaak voor een sollicitatiebrief voor een accountmanager

De traditionele structuur van een sollicitatiebrief is rechtaan, functioneel en nauwelijks omstreden en daarom prima te gebruiken. In de meeste gevallen moet een sollicitatiebrief slechts één pagina beslaan, maximaal 400 woorden bevatten, en zo zijn opgebouwd:

  • Kop van de sollicitatiebrief
  • Begroeting / aanhef
  • Introductie
  • Hoofdtekst
  • Conclusie
  • Ondertekening

Laten we kijken wat elk van deze onderdelen inhoudt.

Aanpasbaar briefvoorbeeld

Geachte mevrouw Bastiaansen,

Na twee toonaangevende FMCG-merken te hebben vertegenwoordigd als accountmanager in zowel de retail- als groothandelskanalen, zou de functie bij Good Company een ideale volgende stap zijn.

Nu u ernaar streeft uw marktaandeel in de detailhandel te vergroten, zullen mijn contacten, operationele inzichten en commerciële kennis u in de juiste positie brengen om schapruimte te winnen. Als accountmanager bij Bol.com werkte ik met 4 van de top 5 retailers en ik zal kennis meenemen van hun prijsstelling, merchandising en supply vereisten.

Ik ben een sterke onderhandelaar en probeer altijd te begrijpen hoe ik het beste kan voldoen aan de strategische doelstellingen van een retailer. Mijn promotiedeals bij Bol.com stonden consequent bovenaan in hun prestatietabellen, met een omzetgroei van +102%, wat vervolgens zorgde voor een stijging in de bezoekersaantallen. Dit leidde tot een uitbreiding van het Bol.com assortiment met 35% en het worden van hun belangrijkste leverancier. Dankzij hechte relaties met inkopers kon ik vorig jaar bij elke klant de omzet vergroten.

Ik heb samengewerkt met cross-functionele teams. Zo heb ik kostenbesparingen, marketingherpositioneringen en logistieke verbeteringen gerealiseerd. Een accountmanager zit middenin een ingewikkeld web en moet op het juiste moment aan de juiste touwtjes trekken om continue verbetering te garanderen. 

Ik investeer momenteel in een MBA, omdat ik op middellange termijn de ambitie heb om Sales Director te worden. Aangezien u een platte accountmanagementstructuur heeft, hoop ik mijn strategische waarde te kunnen bewijzen zodat er wellicht in de toekomst ruimte is voor een uitgebreidere rol. Als ik kijk naar uw huidige marktdekking, is er de potentie voor een toename van 3 tot 4 maal in de komende paar jaar.

Ik heb een presentatie samengesteld over hoe ik de groei van Good Company in de retailsector zou aanpakken en zou het geweldig vinden om tijdens een sollicitatiegesprek mijn ideeën met u door te nemen.

Hoogachtend,

Roy van den Elshout

Gekopieerd!

Kop van de sollicitatiebrief

Een kop van een sollicitatiebrief, ook wel briefhoofd genoemd, is het element bovenaan de brief dat je naam, beroep, telefoonnummer en e-mailadres bevat. Soms bevat het een paar andere zaken, zoals een LinkedIn-URL.

De kop geeft werkgevers alle informatie die ze nodig hebben om contact met je op te nemen, maar het dient ook als grafisch element dat je brief aantrekkelijker maakt. Onder de kop is namelijk vrijwel geen ruimte voor creatief ontwerp, maar de kop kan juist wel wat kleur bevatten. Een innovatief gebruik van typografie en lay-out, en een geschikte hoeveelheid witruimte. Dit alles kan en moet je brief er beter uit laten zien.

Bekijk de gratis sollicitatiebriefsjablonen aangeboden door CVster.nl om een idee te krijgen van enkele van de beschikbare opties. Als je er een vindt die je bevalt, download hem en vul je eigen gegevens in. 

Expert tip

Documentstijlen op één lijn

Je cv en sollicitatiebrief moeten een overeenkomstig ontwerp hebben, met dezelfde lettertypen en opmaakstijlen, en ook de koppen moeten zeer vergelijkbaar zo niet identiek zijn. Als je een rode balk gebruikt in de kop van je cv, verander die dan niet in groen in je sollicitatiebrief.

Bijpassende stijlen maken duidelijk dat deze twee documenten afkomstig zijn van dezelfde persoon en ontworpen zijn om samen te worden gelezen.

Niet-bijpassende lettertypen, stijlen en kleuren suggereren een chaotische aanpak met weinig focus en weinig begrip voor het belang van een samenhangend ontwerp.

Doel van de kop van de sollicitatiebrief: Onderscheid jezelf van andere sollicitanten door de visuele aandacht te trekken en je oog voor detail en professionaliteit te tonen.

Begroeting van de sollicitatiebrief

De begroeting van een sollicitatiebrief is een sleutelelement van je professionele pitch. Gefocust zijn is van vitaal belang. Als je één van de X-Men wilde worden, zou je een brief kunnen schrijven die begint met: "Beste X-Men sollicitatieafdeling." Maar je zou waarschijnlijk beter af zijn door je te richten tot de echte besluitvormer: "Beste Professor X."

Eén van de meest voorkomende fouten die schrijvers van sollicitatiebrieven maken, is dat ze niet de moeite nemen om te achterhalen aan wie ze de brief moeten richten. Namen zijn belangrijk en mensen krijgen een kleine psychologische boost van het zien van hun eigen naam. Ze reageren waarschijnlijk beter op een persoonlijk geadresseerde brief.

Vacatureteksten noemen vaak niet de persoon die verantwoordelijk is voor het in dienst nemen, maar met wat speurwerk (zo nodig met een telefoontje) kun je dit meestal wel achterhalen. Het toont initiatief van jouw kant - zoals het soort aandacht voor detail waar een bedrijf naar op zoek is bij een accountmanager.

Sommigen vinden de begroeting "Geachte" een beetje ouderwets, maar het is de veiligste optie die er is, gevolgd door een "dhr.", en "mevr." of een "dr." en dan een achternaam. Of als je de persoon aan wie je schrijft toevallig kent, dan is het gebruik van zijn of haar voornaam misschien ook acceptabel.

Doel van de sollicitatiebrief begroeting: Begin op professionele wijze terwijl je direct persoonlijk contact maakt met de recruiter.

Aanpasbaar voorbeeld begroeting

Geachte mevrouw Bastiaansen,

Gekopieerd!

Inleiding van de sollicitatiebrief

De introductie van de sollicitatiebrief is je haak. Het trekt mensen in het verhaal en zet ze ertoe aan de rest te lezen. Besteed wat bedenktijd aan je openingszin en probeer iets te bedenken waardoor de ontvanger niet kan stoppen met lezen. Je introductie moet de baan omschrijven waarvoor je solliciteert en beginnen met het beargumenteren waarom jij de perfecte kandidaat bent.

Gebruik krachtige, oprechte, originele taal. Begin niet met "Ik schrijf deze brief..." - de ontvanger weet immers al dat je deze brief schrijft. Sommigen beginnen met "Hallo, mijn naam is..." terwijl hun naam prominent bovenaan en onderaan de brief staat. Gebruik deze kostbare ruimte om iets onverwachts te zeggen dat de aandacht van de lezer trekt.

Het is belangrijk om meteen de juiste toon te vinden. Bestudeer het bedrijf waarop je mikt en kijk naar het taalgebruik op hun website of in andere communicatie. Of het nu zeer formeel of super casual is, probeer te schrijven in een stijl die min of meer overeenkomt met de stijl van het bedrijf.

Wees overigens op je hoede voor een arrogante indruk ("Ik weet dat ik de best mogelijke kandidaat ben voor deze baan"), maar wees ook niet te bescheiden ("Ik vroeg me af of u mij voor deze baan zou willen overwegen ondanks mijn gebrek aan ervaring"). Streef naar een toon die positief is maar niet overmoedig, vriendelijk maar niet te familiair.

Doel van de inleiding van de sollicitatiebrief: Boei recruiters met een voorproefje van je kwalificaties dat hen motiveert om verder te lezen.

Aanpasbaar voorbeeld introductie

Na twee toonaangevende FMCG-merken te hebben vertegenwoordigd als accountmanager in zowel de retail- als groothandelskanalen, zou de functie bij Good Company een ideale volgende stap zijn.

Gekopieerd!

Hoofdtekst van de sollicitatiebrief

De centrale alinea's van je sollicitatiebrief zijn “het vlees en de aardappelen" van je pitch, de plaats waar je overtuigend moet beargumenteren dat jij de juiste persoon voor de baan bent.

Als je jaren ervaring hebt als succesvolle accountmanager, begin daar dan mee. Als je verwante ervaring hebt als sales representative of iets dergelijks, vertel dan hoe dit je heeft voorbereid op de volgende uitdaging. En als je nog op de universiteit zit en geen werkervaring hebt, begin dan met je onderwijskwalificaties en leg uit waarom je je geroepen voelt om accountmanager te worden.

Wees bij het bespreken van je werkervaring specifiek en gebruik waar mogelijk feiten en cijfers. Vertel niet alleen waar je hebt gewerkt of hoe lang, maar heb het vooral over je prestaties op de werkvloer. Vertel een verhaal over een moeilijke uitdaging waar je in het verleden voor stond, welke actie je ondernam en hoe je een resultaat bereikte dat iedereen tevreden stelde.

Probeer iets te zeggen waarin je de naam noemt van het bedrijf waar je solliciteert, idealiter met enige kennis over de uitdagingen waarmee het te maken heeft en hoe jouw bijdrage klanten kan helpen werven en behouden, de verkoop kan verhogen en de omzet kan laten groeien. Op zijn minst zal dit laten zien dat je geen identieke brief naar meerdere werkgevers stuurt.

Doel van de hoofdtekst: Het verband leggen tussen je eerdere prestaties en mogelijke toekomstige voordelen voor de werkgever.

Aanpasbaar voorbeeld hoofdtekst

Nu u ernaar streeft uw marktaandeel in de detailhandel te vergroten, zullen mijn contacten, operationele inzichten en commerciële kennis u in de juiste positie brengen om schapruimte te winnen. Als accountmanager bij Bol.com werkte ik met 4 van de top 5 retailers en ik zal kennis meenemen van hun prijsstelling, merchandising en supply vereisten.

Ik ben een sterke onderhandelaar en probeer altijd te begrijpen hoe ik het beste kan voldoen aan de strategische doelstellingen van een retailer. Mijn promotiedeals bij Bol.com stonden consequent bovenaan in hun prestatietabellen, met een omzetgroei van +102%, wat vervolgens zorgde voor een stijging in de bezoekersaantallen. Dit leidde tot een uitbreiding van het Bol.com assortiment met 35% en het worden van hun belangrijkste leverancier. Dankzij hechte relaties met inkopers kon ik vorig jaar bij elke klant de omzet vergroten.

Ik heb samengewerkt met cross-functionele teams. Zo heb ik kostenbesparingen, marketingherpositioneringen en logistieke verbeteringen gerealiseerd. Een accountmanager zit middenin een ingewikkeld web en moet op het juiste moment aan de juiste touwtjes trekken om continue verbetering te garanderen. 

Ik investeer momenteel in een MBA, omdat ik op middellange termijn de ambitie heb om Sales Director te worden. Aangezien u een platte accountmanagementstructuur heeft, hoop ik mijn strategische waarde te kunnen bewijzen zodat er wellicht in de toekomst ruimte is voor een uitgebreidere rol. Als ik kijk naar uw huidige marktdekking, is er de potentie voor een toename van 3 tot 4 maal in de komende paar jaar.

Gekopieerd!

Conclusie van de sollicitatiebrief

Sluit je sollicitatiebrief af met een samenvatting, een bedankje en een soort call to action. Plant de gedachte dat de ontvanger van jouw brief iets moet doen als resultaat van deze brief. Je zou kunnen zeggen dat je altijd bereikbaar bent op de verstrekte contactgegevens, dat je een telefoontje om het gesprek voort te zetten op prijs zou stellen, of dat je verheugd zou zijn om langs te komen voor een gesprek.

Kortom, wees een goede verkoper! Veel verkopen vereisen meerdere contactmomenten, en de verkoper moet het initiatief nemen voor de volgende stappen.

In veel opzichten kan je sollicitatiebrief een demonstratie zijn voor een potentiële werkgever dat je goed bent in je werk. Alle factoren spelen hier een rol: persoonlijk contact, een overtuigende pitch en een call to action om de deal te sluiten.

Doel van de conclusie van de sollicitatiebrief: Eindig op een optimistische, zelfverzekerde toon met een call to action die idealiter resulteert in een gesprek.

Aanpasbaar voorbeeld conclusie

Ik heb een presentatie samengesteld over hoe ik de groei van Good Company in de retailsector zou aanpakken en zou het geweldig vinden om tijdens een sollicitatiegesprek mijn ideeën met u door te nemen.

Hoogachtend,

Roy van den Elshout

Gekopieerd!

Ondertekening

Het eenvoudige "Met vriendelijke groet”, gevolgd door een komma, een enter en een volledige naam is de tijdloze manier om een zakelijke brief af te sluiten. Experimenteer met varianten als je dat wilt, maar vermijd elke ondertekening die te informeel of ongebruikelijk klinkt.

Ontwerptips voor een sollicitatiebrief voor een accountmanager

Uiterlijk doet ertoe, dus onderschat het belang van een aantrekkelijk ontwerp voor je sollicitatiebrief niet. De basis is niet ingewikkeld, maar wordt vaak over het hoofd gezien.

Volg deze regels om ervoor te zorgen dat je sollicitatiebrief er net zo goed uitziet als dat hij leest:

  • Lettertypen: gebruik een gemakkelijk leesbaar lettertype dat op geen enkele manier vreemd oogt, zodat lezers zich op je inhoud concentreren en niet op je lettertype.
  • Lettergrootte: je lettergrootte mag niet groter zijn dan 12 punten en niet kleiner dan 10. Velen verkleinen hun lettergrootte om hun brief op één pagina te laten passen, maar de eerste stap moet zijn om het aantal woorden te verminderen.
  • Tekst links uitlijnen: de tekst moet links uitgelijnd zijn.
  • Marges: laat ruimte voor een marge aan de boven-, onder- en beide zijkanten van de pagina.
  • Alinea's: laat een enter tussen ze en houd ze op een redelijke lengte om enorme blokken tekst te voorkomen.
  • Bestandsformaat: als je je sollicitatiebrief elektronisch verstuurt, sla het dan op als een PDF, zodat je opmaak behouden blijft en het er op elk apparaat hetzelfde uitziet.
  • Gebruik een sjabloon: een professioneel ontworpen sollicitatiebrief sjabloon biedt een foutloze blauwdruk om mee te werken.

Schrijfpsychologie: denk als de persoon die je sollicitatiebrief zal lezen

Het is van vitaal belang om je in te leven in de ontvanger van je sollicitatiebrief. Bekijk je sollicitatiebrief door de ogen van de werkgever of recruiter. Je houdt misschien van rode auto's, maar je zult nooit een rode auto kunnen verkopen aan iemand die alleen zwarte auto's koopt. Bij verkoop doet jouw smaak er niet toe - de klant wil niet kopen wat jij leuk vindt.

Wanneer je een sollicitatiebrief schrijft, weet je misschien precies wat je wilt zeggen. Maar is dat wat de recruiter wil horen?

Vergeet niet dat je niemand moet overtuigen dat je een baan verdient. Je probeert ook niemand uit te leggen wat jouw behoeften zijn. Je schrijft over hoe je de behoeften van de werkgever kunt helpen oplossen, niet de jouwe.

Salesgerichte bedrijven hebben het soms over "klantgerichtheid", of zelfs "klant obsessie". Apple verkoopt iPhones niet door klanten ervan te overtuigen dat Apple meer omzet nodig heeft. Apple verkoopt iPhones door klanten ervan te overtuigen dat ze iPhones nodig hebben.

Hoewel je sollicitatiebrief in de eerste plaats over jou gaat, moet je bij het schrijven ervan een gemoedstoestand aannemen die volledig gericht is op de persoon die hem ontvangt.

Zet jezelf in de schoenen van de persoon aan wie je schrijft. Als jij deze brief zou ontvangen, zou je de persoon die hem schreef dan willen ontmoeten en wellicht jarenlang mee willen werken?

Heb je de juiste toon gevonden, overtuigend en leesbaar, maar nooit arrogant of aanmatigend? Heb je nergens een verkeerde snaar geraakt, of is er iets dat je moet schrappen?

Heb je al je meest indrukwekkende ervaringen en relevante vaardigheden benadrukt? Of ben je afgedwaald naar irrelevante zijpaden over je hobby's of iets anders dat niet uitlegt wat jou een goede accountmanager maakt?

Heb je originele en frisse taal gebruikt, of gegrepen naar clichématig gezwets dat mooi klinkt maar niets zegt?

Je sollicitatiebrief is een unieke kans om je persoonlijkheid, drive en passie te laten zien - dus doe je uiterste best om tot leven te komen. Schrijf de verkoopbrief van je leven.

Fouten in een sollicitatiebrief die je je niet kunt veroorloven

Dit zijn enkele veelvoorkomende fouten in sollicitatiebrieven die je beslist moet vermijden:

  • Tik-, spel- en grammaticafouten: je hoeft maar één pagina te schrijven, maar die moet perfect zijn. Zoek een proeflezer als Nederlands niet je sterkste kant is.
  • Clichés en luie schrijfstijl: als je een "teamspeler" bent die "out of the box denkt", houd dat dan voor jezelf. Bij het schrijven van een sollicitatiebrief is de eerste gedachte die in je opkomt waarschijnlijk een cliché. Probeer iets te schrijven wat je nergens anders hebt gelezen.
  • Massamailing: Geen enkele sollicitatiebrief is een one-size-fits-all oplossing. Schrijf een andere brief aan elke werkgever.
  • Ontwerpfouten: als je brief er in één oogopslag vreselijk uitziet (raar lettertype, minuscule tekst, geen ruimte voor marges, geen witruimte), zal de ontvanger misschien niet eens de moeite nemen hem te lezen.

Belangrijkste tips voor een sollicitatiebrief voor een accountmanager

  • Beantwoord in je introductie de vraag "Waarom zou ik jou in dienst nemen?".
  • Maak een geweldige eerste indruk met je koptekst en lay-out, zoals te zien in ons voorbeeld van een accountmanager sollicitatiebrief.
  • Gebruik een zelfverzekerde en professionele toon.
  • Laat je persoonlijkheid zien met een anekdote en je schrijfstijl.
  • Je sollicitatiebrief moet goed gestructureerd zijn en alle noodzakelijke onderdelen bevatten.
  • Je sollicitatiebrief moet aantrekkelijk ontworpen zijn, zodat hij er in één oogopslag goed uitziet.
  • Plaats jezelf in de positie van de persoon aan wie je schrijft en schrijf de brief over de behoeften van de werkgever, niet over die van jou.

Voor de beste resultaten is het aan te raden een professioneel ontworpen sollicitatiebrief sjabloon te gebruiken waarbij de opmaak al voor je gedaan is. Je moet de brief nog steeds zelf schrijven - hoewel de online builder van Cvster.nl dat proces een stuk makkelijker maakt - maar je bouwt voort op een in de praktijk geteste basis die bewezen heeft succesvol te zijn.

Maak jouw sollicitatiebrief in 15 minuten
Maak jouw sollicitatiebrief in 15 minuten
Krijg de baan met onze gratis sollicitatiebrief templates. En er is meer! Met 17 andere krachtige carrièretools maak je meer dan een sollicitatiebrief.
Maak een sollicitatiebrief

Gratis professioneel ontworpen templates

Met meer dan 17 miljoen cv's en sollicitatiebrieven is CVster.nl de beste online carrièremaker die ervoor zorgt dat je op de 'ja' stapel belandt.
4.5 van 5
gebaseerd op 6.703 beoordelingen op Trustpilot
Gebruik deze templateStockholm cover_letter template
Stockholm
1.400.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateNew York cover_letter template
New York
430.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateWenen cover_letter template
Wenen
110.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateSydney cover_letter template
Sydney
150.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateLondon cover_letter template
London
270.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateDublin cover_letter template
Dublin
230.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateMoskou cover_letter template
Moskou
60.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateAmsterdam cover_letter template
Amsterdam
150.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateMadrid cover_letter template
Madrid
140.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateSantiago cover_letter template
Santiago
130.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateSingapore cover_letter template
Singapore
50.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateOslo cover_letter template
Oslo
54.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateCape Town cover_letter template
Cape Town
7.500 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateParijs cover_letter template
Parijs
34.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateBerlin cover_letter template
Berlin
90.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateGenève cover_letter template
Genève
3.200 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateVancouver cover_letter template
Vancouver
44.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateTokio cover_letter template
Tokio
60.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateMilan cover_letter template
Milan
50.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateLissabon cover_letter template
Lissabon
28.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateBarcelona cover_letter template
Barcelona
28.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateCopenhagen cover_letter template
Copenhagen
22.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateChicago cover_letter template
Chicago
19.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateRio cover_letter template
Rio
28.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateRome cover_letter template
Rome
5.400 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateBoston cover_letter template
Boston
17.000 gebruikers kozen deze template
Gebruik deze templateToronto cover_letter template
Toronto
100.000 gebruikers kozen deze template
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en om analyses en marketing uit te voeren. Door onze website te gebruiken, stemt u in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookiebeleid en Privacybeleid .
Cookies accepteren